donderdag 31 augustus 2006

Wervelwind

Ondanks de kou ben ik (samen met The Big Kahuna) druk bezig met het uitmesten van mijn huis. Deze avontuurlijke belevenissen houdt u nog van me tegoed!

Daarnaast doe ik een razende reporter na & imiteer ik een eindredacteur en knoop ik de laatste losse eindjes aan elkaar bij mijn vorige baan.

Mijn wasmachine is gerepareerd door een (volgens The Big Kahuna) hilarische reparatiemeneer, ik heb alvast wat winterkleren aangeschaft, Rood heeft eindelijk bloedsuikerwaardes die rond de 8 hangen (yay!), ik zie Meneer de Poes morgen na een week weer, het schijnt mooi weer te worden op zaterdag als we naar Wooferland gaan en zondag ga ik met M. naar Madonna, kortom: ik ben eigenlijk stiekem wel een beetje een blij huisdier dat niets met mauwen heeft op dit moment.

En…hoe maakt u het op dit moment?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished