maandag 21 augustus 2006

Doettetnie, isstuk!

Toen ik 8 jaar geleden in dit huis kwam wonen had ik slechts drie elektrische apparaten: een computer, een boombox en een waterkoker. Er moesten dus nogal wat nuttigheden aangeschaft worden en aangezien ik in die dagen nog doekoe had, deed ik dat. Het is echt heerlijk om allemaal nieuwe spullen bezorgd te krijgen en je hebt er ook jaren geen omkijken naar. Het enige nadeel van alles tegelijk kopen is dat op een gegeven moment het ene na het andere ding stuk gaat.

Sinds januari hebben achtereenvolgens mijn videorecorder, mijn computer en dan nu mijn telefoon en wasmachine het begeven.

De telefoon bleek niet meer te repareren, de wasmachine hopelijk nog wel: hij centrifugeert alleen niet meer. Volgende week komt de monteur… wordt vervolgd!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished