zaterdag 27 februari 2010

Koevoet

Aangezien ik mijn stem volledig kwijt ben, communiceerde ik via Skypechat met The Big Kahuna. En zoals u weet (zo niet, kijk dan hier, hier, hier, daar en daar) hebben wij geregeld de meest hilárische gesprekken:

Poelekie de Vries: "Aloha?"
The Big Kahuna: "Ik zie het schermpje. Vraag: was je bij de huisarts en wat zei hij/zij?"
P de V: "Yesss! We zijn chattende!"
P de V: "Ik was bij de huisarts en die zei: totale stemrust. Vind je het niet hi-lá-risch?"
TBK: "Dat lijkt me een goed idee. Hoe voel je je verder?"
P de V: "'t Gaat. Ik ben gewoon erg moe de hele tijd, dat gehoest hangt me de strot (ha!) uit en zolang ik niet praat doet het geen pijn gelukkig."
TBK: "Nou dat is dan iig iets. Wat heb je verder gedaan, geslapen?"
P de V: "Ja, voornamelijk. Ben nu aan het contempleren wat ik met de rest van mijn leven ga doen als ik later groot ben. Ik overweeg tourmanaging. ;)"
TBK: "Ha, ha, dat overweeg je wel eens vaker!! Maar dat lijkt me niet zo'n goed idee: altijd stressen en droog brood."
P de V: "Ik zag nl. dat de LOI een HBO-cursus Crisismanagement aanbiedt... ;-P"
TBK: "Nee, geen cursus meer: mijn doekoe is op. :-)"
P de V: "Je moet vooral ook flink kunnen schreeuwen en met een koevoet om kunnen gaan. En een basgitaar kunnen techen. Ik ben 100% geschikt voor de job!" *gniffelt*
TBK: "Dat flink kunnen schreeuwen valt, zeker nu, een beetje tegen. Die koevoet is wel een pluspunt, die heb je al."
P de V: "Ik bedoel maar!"

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished