maandag 8 februari 2010

Puberteit kent geen eh, tijd

Dat geleuter over hoe de tijd sneller gaat naarmate je ouder bent is blijkbaar toch minder flauwekul dan ik altijd beweer, want hoewel ik het gevoel heb begin december te leven, zitten we alweer een eindje in februari. Wat overigens aan mijn uitgroei écht wel te zien was, maar goed, dat heb ik zaterdag even laten fixen, met als gevolg dat ik weer een hoogst onnatuurlijke roodharige ben. Voordat u "Foto!!!" gaat roepen: ik heb het geprobeerd, maar het ziet er bruinig uit.

Ondanks dat ik blijkbaar een bejaarde ben, heb ik ontzettend last van de puberteit. Behalve dat ik vandaag ongeveer *poink* ging toen de hotste dokter van het ziekenhuis tijdens een bespreking stof van me afklopte en een groot deel van de dag gewerkt heb met Gerard Way's gebabbel tijdens zijn alumnuslezing op mijn mp3-speler in mijn linkeroor *swoon*, lach ik me al weken zíek om dat nummer Sexy B*tch. Die TEKST!!! Dat menen ze toch niet, he? Da's toch gewoon een grap?

Het begint nog charmant: "She's nothing like a girl you've ever seen before". Niet dat dat volgens mij correct Engels is, maar goed, muggezift. Maar dan! "Nothing you can compare to your neighborhood < insert word for prositute that rhymes with "before" >". Dat moet toch de móeder alle backhanded compliments zijn?! En dan: "I'm trying to find the words to describe this girl without being disrespectful"... Kweenie hoor, als iemand over mij zou zeggen: "Je bent echt niet te vergelijken met mijn buurtsnollie", dan zou ik dat toch wel míld 'disrespectful' vinden, vooral als hij vervolgens 600 x zou zingen "Damn, she's a sexy b*tch". Té grappig! En absurd catchy, dat ook.

Ook té catchy is het nieuwe nummer van Rihanna, Rude Boy. Daarin blijkt dat Rihanna ook, maar dan op een zeer specifieke manier, last heeft van haar puberteit. Zoals u merkt zit ik behalve in mijn puberteit ook in een fase "synthesizer driven dance music" en in het kader daarvan het nummer wat al maanden in 't geniep mijn jam is:

2 opmerkingen :

Blog Design by Get Polished