donderdag 3 november 2011

Afsluitende post Project Spullies!

Yup, dat was Project Spullies! Wat mij betreft was dit een zeer geslaagd project: in de afgelopen 10 weken hebben zo'n 11 verhuisdozen spullen een nieuw thuis gevonden. Er zijn nog een aantal mensen die spullen geclaimd hadden die ze nog niet opgehaald hebben: vrees niet, ze zijn er nog, en ik neem dit weekend contact met u op over de verdere afhandeling. Mocht u na dit weekend nog niets van me gehoord hebben, mail mij dan even, want ook katachtigen met 6 lijsten en eekhoorns in de kop maken wel eens fouten.

Mocht u meegedaan hebben en daar dusdanig enthousiast over zijn dat u denkt: "Ja! Hier wil ik wat over op papier zetten!" dan zie ik uw stukje graag tegemoet. Ik ben namelijk van plan een mini-zine te maken over dit project, en wat is er leuker dan publieksparticipatie? Niets!

Rest mij nog iedereen hartelijk te danken voor het meedoen, dit project heeft mij in ieder geval keihard De Levensvreugd gebracht!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished