zaterdag 26 augustus 2006

Tuttel

Mensen die mij (of mijn badkamer) kennen, weten dat ik een gigantische tuttel ben. Douchespullies, haarzooi, geurtjes, you name it, I´ve got it.*

Uiteraard heb ik ook apneist aangestoken. Hij is tegenwoordig in het bezit van een toilettas die voller is dan de mijne, gaat vrijwillig naar de Hema, naar Lush en hoopt vurig op sponsorship van Weleda.**

Het ultieme bewijs van zijn totale vertutteling kwam toen hij op een goede ochtend om kwart over 6 licht wanhopig “Waar is mijn 24 uurs creme!?” piepte. En dat terwijl hij geen ochtendmens is…


*Hoewel ik de laatste tijd ernstig aan het minderen ben trouwens, in het kader van "Simple living", maar daarover later meer...

**Mocht u dit zielig vinden: hoores, hij hersenspoelt me met die hele freedivebizniz en gelijkwaardigheid binnen een relatie is een groot goed! ;-P

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished