donderdag 19 december 2002

Flitsverslag van verjaardag:

Werd om 7:30 uit bed gezongen door mijn moeder. Heb hier helaas geen mp3tje van. Besloot nog even te gaan lezen in mijn favoriete boek van het afgelopen jaar. Natuurlijk dutte ik weer in, met als gevolg dat ik nog in mijn nest lag toen T. langskwam met zijn presentje. Werd daarna verrast door een zingende buuv. En vervolgens door het feit dat het ondertussen al kwart over 1 was en het eerste bezoek rond 2en zou binnenvallen. Het spreekt natuurlijk voor zich dat er nog boodschappen gedaan moesten worden en taart gescoord. Om 14:01 swiepte ik met 3 boodschappentassen aan het stuur en twee taarten aan mijn hand mijn portiek binnen.

Om 14:15 stond de eerste bezoeker voor de deur en de laatste gingen om 01:00 weg, met als resultaat een boel lol, voor (bijna) iedereen een hap, twee sufgeknuffelde katten, geweldige cadeautjes, kortom: een (in ieder geval wat mij betreft) geweldig geslaagde dag!

Enne...hoewel Faithless anders beweert is de enige correcte tekst: "God is a dishwasher"

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished