donderdag 12 december 2002

Moest even mentaal bijkomen van de treinchaos die ervoor zorgde dat ik er "slechts" 2 uur en 45 minuten, 3 overstappen en een boel gekleum over deed om in het wonderschone Deventer aan te komen, een reis die normaal gesproken in 1 uur en 20 minuten duurt. Een duidelijk geval van "Erger dan Rutger Hauer".

Verder vrolijk nieuws:

* Ik ben een man. Echt waar. Dat verklaart meteen waarom ik op vrouwelijke mannen val. Hoewel, volgens dit artikel is dat dus weer heel normaal. Wachten is nu op een artikel dat mijn spannende gevoelens voor Bono van U2 toen hij er nog zo bijliep verklaart...

* Leuke e-card site, veel mooie dierenplaatjes. Let wel even op, want niet alle kaarten zijn gratis.

* Nog steeds geen Sinterklaas-surprise-cd ontvangen. Oorzaak van niet ontvangen niet kunnen achterhalen. Dus dat óf de TPG óf de Grote Onbekende een behoorlijke boel vlooien krijgen!

* Mijn nieuwste obsessie: ik wil een Melodica!!! Ga zo nog even op Ebay speuren naar een fijn tweedehands exemplaar. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished