zondag 15 december 2002

Het weer is weer een beetje weer en Poelekie gaat er weer vrolijk tegenaan! (Waar tegenaan is mij ook niet geheel duidelijk.)


* Melodica-Malligheid: ik heb bij Ebay een heuse Soprano-Melodica gewonnen! Of hij bij mij thuis aankomt of in hetzelfde zwarte gat verdwijnt waarin ook mijn (en dit is echt de laatste keer dat ik erover zeur) Sinterklaas-surprise-cd´r verdwenen is laat ik uiteraard nog weten.

* Mijn Fiber Optic Tree staat alweer vrolijk licht te geven. Ik heb besloten hem te laten branden totdat er een stop uitvliegt. Mocht ik de onbedwingbare behoefte voelen tot het aan- en uitschakelen van een kerstboom, dan kan ik gelukkig hier terecht.

* Ander jolijt: ik heb een nieuwe mobiele telefoon! Heb er een foeilelijk plastic hoesje (zo lelijk dat er niet eens een plaatje van beschikbaar is!) omheen zitten in de hoop dat deze, in tegenstelling tot mijn vorige twee mobiele telefoons, NIET overlijdt aan waterschade...


Ga nu maar eens een hapje eten...tot morgen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished