zaterdag 21 december 2002

Om een mij volledig onduidelijke reden kreeg ik het gisteren niet voor elkaar om hier iets te posten, vandaag dus een langere aflevering.

* Ik heb (nu) fijne buren maar net als Anneke heb ik ooit een huis gedeeld met volslagen idioten. En wij zijn zeker niet de enige die hier last van hadden gezien het bestaan van deze bladzijde. Mocht je ook last hebben van irritante buren dan zijn hier wat gouwe ouwe tips om irritant terug te doen. Mochten die niet werken dan wil ik met liefde nog wel een dagje herinneringen ophalen aan de fijne dingen die ik mijn aso ex-huisgenoten geflikt heb om ze terug te pakken...

* Zit op het moment dat ik dit alles tiep met een half oog te kijken naar "Wedlock" een Z-film met... jaja!

* In deze tijden van Rep en Arrenbie kun je niet zonder Repdiksjunnèrrie. YO!

* Ook onmisbaar: The Matrix screensaver.

* Tokio...Tokio..Tokio...Tokio...

* Het is weer de tijd van de Jaarlijstjes en de Awards en natuurlijk niet te vergeten: de kerstkaarten.

* Ik had beloofd het er niet meer over te hebben maar er gloort hoop aan de horizon: Een Grote Onbekende van het forum vond het ZO sneu voor me dat hij me een verrassing voor Santa gaat sturen! Uiteraard meer hierover zodra ik meer weet!

Tot morgen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished