maandag 16 december 2002

Ik ga vandaag uit eten! Nou ga ik wel vaker uit eten maar heb er vandaag extra veel zin in omdat 1) het met Richard en Ron is en 2) omdat het het eerste verjaardagsetentje is van dit jaar! En ik vind weinig zo leuk als jarig zijn!

Vandaag een lijstje van dingen minstens even leuk zijn als jarig zijn:

* Behalve een Soprano melodica ook een Piano 27 Cassotto melodica scoren!

* Ontdekken dat J.Lo´s heerlijke-doch-veel-te-dure velours joggingpakjes ook in maatje dik geleverd worden.

* Bij de Buffy-chat binnenvallen.

* Hello Kitty oorwarmers.

* Deze wierook, te koop bij o.a. de Tuinen.

* Elke dag zo rond 18:40 weer opnieuw ontdekken dat hoe gestoord je je soms ook voelt, je nooit zo geflipt bent als Ally McBeal.

En met deze geruststellende gedachte zeg ik "Toedelie" en sjees ik richting fijne hap.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished