woensdag 4 december 2002

Vandaag weer een lekkere boel Linx:

* Onmisbaar: Goegel Antwaarpe.

* Vorige week uitgespeeld: Egypt 1156 B.C. Een coproduktie met de Réunion des musées nationaux dus je steekt er nog iets van op ook.

* Bij de Hema: papieren cd-opbergzakjes in vrolijke kleuren. Jammergenoeg geen plaatje van kunnen vinden, maar ze liggen naast de cd-r´s in de winkel.

* Via email kreeg ik de volgende links met nog veel meer foto´s van Utopia: 22 bladzijdes foto´s gemaakt door Arwen.

* Erger je niet langer aan Microsoft messenger 5.0 (die is zo slecht dat ik er niet eens naar link) en ga voor Trillian, al was het alleen maar vanwege de Blade Runner associatie...

* Waarmee we komen op een door Pris bedachte en vanaf nu regelmatig terugkomende categorie "Erger dan Rutger Hauer", waarin dingen aangekaart worden die erger zijn dan, eh, Rutger Hauer: Puck is gestopt met bloggen. Haar archief staat nog wel online. Ik blijf hopen dat ze zich nog bedenkt...

* Als afsluiter introduceer ik vandaag nog een malle categorie: "Puntiger dan Daan" Dit is een categorie waarvoor alleen schoenen in aanmerking komen: ik ben dolgelukkig met mijn nieuwe, uiteraard extreem puntige, Aerosoles.

Tot morgen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished