dinsdag 26 februari 2008

Ondertussen, in Huize Poelekie...

Yup, ik zit er (hier schreef ik er ook al eens over) weer eens middenin:



Deze keer zelfs met een randje



Kortom, de vrolijkheid moet met een zoeklicht gezocht worden hier in Huize Poelekie. Dit weekend was er nog een lichtpuntje in de vorm van wijvenfilm dansfilm Step Up 2, die Meneer de Poes en ik te midden van een hilarisch meelevend (joelen! klappen! juichen!) publiek hebben bekeken. Misschien moet ik er nóg maar een keertje heen dan...

5 opmerkingen :

  1. Ik doe even de verboden reactie: herkenbaar! Hoewel ik geloof dat mijn HowdidIgethere-storm hier langzaam weer aan het liggen is. Hopelijk voor jou ook een beetje windstilte binnenkort. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Polle: dat soort stormen zijn werkelijk stomvervelend. Ik ben blij dat hij bij jou langzaam weer gaat liggen. Ik wacht rustig af tot het hier ook zo ver is. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier moeten er dingen veranderen.. Het is een heel proces, het duurt allemaal even, maar we komen er wel! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Esther: ja, uiteindelijk komt alles weer op zijn pootjes terecht, en in de tussentijd is het een kwestie van rustig doorademen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa ik ben over. Had je mijn linkje aangepast? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished