woensdag 1 oktober 2008

Dieren!

De eerste spruitjestaart is alweer achter de kiezen, wat technisch gezien betekent dat het herfst is. Ondanks dat ik vorige week zelfs al dichte schoenen gedragen heb, probeer ik zo lang als mijn tenen er nog niet helemaal afgevroren zijn rond te sjouwen op mijn jesus-Nikes. Ben benieuwd hoe lang ik het dit jaar volhoud, het is namelijk bar koud als je het mij vraagt...

Vorige week zijn The Big Kahuna en ik op pad geweest naar het Rijksmuseum van Oudheden in Leiden voor (onder andere) de tentoonstelling
Dierenmummies. Hoewel ik vaak niet zo van het interactieve ben, heb ik me erg vermaakt met het (via een computersimulatie uiteraard) mummificeren van een kat. Rood en Les, jullie zijn gewaarschuwd! ;-)

Dat dit uiteraard een grap is en dat het met mijn dierenliefde nog wel goed zit, kan de enige echte Lavenslayer bevestigen: vrijdag hebben wij een heuglijke dag doorgebracht in Artis, waarbij we, zoals het hoort, ALLE dieren gezien hebben en ook nog uitgebreid met een pink geknuffeld. Helemaal fijn!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished