maandag 4 augustus 2014

Summer Bloggin' Dag 35: Kasteelfeestje

Om de blurgh over het niet doorgaan van mijn cursus hoorspel wat te verzachten, ging ik afgelopen zaterdag naar Castlefest. Castlefest? Yup, Castlefest. Hoewel ik zelf geen geek/nerd/sf/fandom-peep ben, ken ik een redelijk aantal mensen die dat wel zijn, dus zo kom ik wel eens ergens.

Ondanks dat het echt absurd heet en benauwd was, heb ik een uitstékende dag gehad. Een kort, uiterst incompleet, puntenlijstje van de jolijt die ik heb mogen aanschouwen:
  • schouderdraakjes;
  • een anime karakter balfolkend met een kelt. En een kat die met een ridder danste;
  • staarten, veel staarten: nog vastzittende echte staarten, gefabriceerde staarten en helaas ook een behoorlijke hoeveelheid "die staart was ooit van iemand anders"-staarten. Iets wat IMHO in deze dagen van kwalitatief uitstekend nepbont niet meer zou hoeven voorkomen;
  • groene trolachtigen die de boel netjes hielden;
  • "DAT is een goede animatroni... oh wacht, dat is een echte baby";

    en last maar zeker niet least:
  • een circle pit met kussens tijdens het geweldige ochtendoptreden van La Horde, iets wat mijn leven compleet gemaakt heeft. Ja, daar had u bij moeten zijn.
Hier vindt u nog een 15-tal foto's van mijn hand, uiteraard, zoals beloofd, met al dan niet leutige onderschriften. Mocht u hierna denken: "Ja, eh, da's allemaal leuk en aardig, maar ik wil foto's van mensen in kostuums zien!" dan kunt u hier op Flickr terecht.

2 opmerkingen :

Blog Design by Get Polished