woensdag 21 oktober 2015

Psychisch

Aangezien ik momenteel half (zeg maar gerust driekwart) in een zenuwinzinking zit omdat het tentamenweek is en dat natuurlijk weer eens niet gaat zoals het zou moeten en ik voor de zoveelste keer bloedserieus overweeg om voor eens en altijd met deze hel te kappen, een leutig gesprekje van vorig semester, toen ik een essay bij elkaar aan het verzinnen was met TBK mijn opzetje voor een essay doorsprak:


LogPoes: "Bla, bla, bla, bladerdiebla, bla en dan nog wat bla,"
TBK: "Dan ben je wel rond, toch?"
LP: "Ja, ik heb wel een punt, maar ik heb nog psychische ondersteuning nodig, of hoe heet dat?"
TBK: "Secundaire literatuur bedoel je."
LP: "Ja, dat."

4 opmerkingen :

  1. Die essays... ze zouden er psychologische ondersteuning bij moeten leveren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een soort telefonische hulplijn voor een gesprek van mens tot mens. Gelukkig hoef ik in mijn hele leven nooit meer een literatuuressay te schrijven. #yay

      Verwijderen
  2. Ik snap nu pas echt door welke hel je heen bent gegaan.. met nog 2 enorme papers te schrijven en 3 tentamens coming up, en tot over mijn oren in de schikundige shit.. Alsnog veel RESPEK!1!!1

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u! Het was en is BAR, ik tel werkelijk de dagen af tot ik klaar ben. Ik wens u overigens ook heel veel succes met de studie, dat klinkt ook als een enorme berg werk. Waarschijnlijk iets nuttiger werk dan de onzin die ik deed/doe, maar alsnog een enorme berg werk. :-)

      Verwijderen

Blog Design by Get Polished