woensdag 11 juli 2012

LP's excellent staycation - Dag 11

Day 10 staat hier.

Eventjes, héél eventjes, overwoog ik een post te schrijven over wat een ENORME "Zo'n Dag" dit was, hoe ik uren geen internet had, hoe de langstudeerdersboete niet afgeschaft is, hoe mijn printer besloten heeft me chronisch dwars te zitten, hoe zeur zeur mekker mekker jengel.

Feit is echter, dat ondanks dat het Zo'n Dag was, ik uiteindelijk toch weer internet kreeg, er nog kans is dat het nieuwe kabinet de langstudeerdersboete alsnog afschaft en ik het na 5 keer proberen tóch voor elkaar gekregen heb om die pdf af te drukken zoals ik hem wilde hebben. Dus eigenlijk heb ik niks te mauwen! *poinkt richting boekje & hoekje*

ETA: toen ik op "publish" drukte, bleek mijn internet eruit te liggen, wat een half uur geleden (14:00 op 12 juli) pas weer besloot terug te keren. Heb de post geantedateerd en toch maar gepost, in het kader van het project.

4 opmerkingen :

  1. Ugh. Ik haat Zulke dagen. Gelukkig viel het allemaal mee, kreeg u uw internet nog terug en wat dies meer zij, maar voor je zo ver bent? De FRUSTRAAAAAASIE!!!! *hugs*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vorige week vrijdag lag Orange er in Frankrijk 16 of 19 uur uit: de schade aan de klanten wordt betaald. Maar ik vrees dat we er gewoon aan moeten wennen dat internet en telefoon, electriciteit!, gas?, drinkwater! van tijd tot tijd niet beschikbaar zullen zijn, net als andere luxeproducten die we in "het Westen" als doodnormaal beschouwen en die 24/7 beschikbaar moeten zijn. Ik ga mijn fiets(en) weer even na laten kijken door de fietsenmaker en de rivier ligt gelukkig op slechts 100 meter afstand :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Kouw: 't was barre shit, dat was het. Gelukkig was de rest van de week significant beter! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ TBK: we zijn inderdaad zo gewend dat de aanwezigheid van die dingen vanzelfsprekend is. Ik moet ook maar eens kijken hoe het met mijn fiets staat. *googlet "Hoe genereer ik electriciteit door te fietseh fietseh?"* ;-D

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished