woensdag 18 juli 2012

LP's excellent staycation - Dag 17

Deze post is een hele dag te laat, maar daar heb ik - uiteraard! - een geweldige reden voor. Nou ja, eigenlijk niet: ik ben het gewoon strak vergeten.

Ik werd 's ochtends vroeg wakker, las een batch zines, oefende mijn Spaanse woordjes, beantwoordde wat comments/mails/las mijn reader, leuterde wat op Twitter, deed een was, mikte vaat in de vaatwasser en toen kwam The Big Kahuna!

Na wat kleine klusjes in en om het huis besloten we op pad te gaan voor wat Broodnodige Buitenlucht. Uiteraard kwamen we per ongeluk express (voor haar per ongeluk, voor mij expres) bij de niet nader te noemen boekhandel terecht waar ik een aantal zines in het Engels en een Spaans zine kocht. Vrij hilarisch was dat op het Spaanse zine stond: "dit blad mag niet meer dan 2 euro kosten. Vragen ze meer, jat het dan". Praktische instructies, daar houd ik van!

TBK kocht een zine in het Pools en twee boeken voor mijn 57e verjaardag: "Dreamers of a New Day - women who invented the 20th century" en het werkelijk TE SCHATTIGE kleine boekje "Wind(s) From Below: Radical Community Organizing to Make a Revolution Possible". Nee, mijn leeslijst wordt er niet korter op.

Geheel leutig gingen wij mijn huiswaarts, waar we diverse administratieve zaken regelden, ik het halve internet voorlas en we mijn niet-aflatende stroom aan potentiële toekomstige levensplannen en nieuwe projecten doorspraken. Het was pas nadat TBK de volgende ochtend (na het schieten van een charmante foto van mijn kat-too, de uitgebreide post daarover verschijnt op de 19e!) het pand verliet, dat ik me realiseerde dat ik vergeten was te bloggen.

Voor de tl;dr-peeps: het was een dusdanig leuke, maar drukke, dag met The Big Kahuna dat ik vergeten ben te bloggen. Reddukul boeken en zines werden gekocht. De langverwachte kat-too post volgt op 19 juni. *stiefelt snotterig met pak zines richting nest*

2 opmerkingen :

  1. Mevroi, het mag gezegd dat uw staycation een kleine miljoen keer leuker is dan onze vaycation. En nu wil ik ook zines. Maar ik denk niet dat ik die hier ergens op de kop zal tikken. Enfin - de Carrefour bracht Levensvreugd en zeer bijzondere... mac&cheese in een zakje!!! JAWEL! Hier zal over geblogd worden. JAWEL!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Kouw: van wat ik meegekregen heb van uw vaycation is hij behoorlijk ok: u heeft Creuset!!! Ik heb net een batch zines gescoord bij een Engelse distro, 't is interessant om te zien hoe anders de levens van Engelse zinesters zijn t.o.v. Amerikaanse zinesters (geen geleuter over de fietssubcultuur bijvoorbeeld, erg prettig)

    Dude, ik kan niet WACHTEN op die post over de mac & cheese in een zakje! :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished