vrijdag 30 september 2005

Dekentjesweer


Mensenkinderen, wat heb ík het koud vandaag! Zo koud dat zelfs mijn oortjes na een fietstocht van een half uurtje om oorwarmers schreeuwden.

Gelukkig kreeg ik een paar weken geleden, toen het nog prachtig weer was, plots weer last van dekentjeskoopdrang. Nu is dat niet echt bijzonder, elk jaar zo midden september krijg ik de behoefte om fleecedekentjes, warme wollen sokken en/of pantoffels aan te schaffen.

Dit jaar echter was het vrij extreem: ik kocht in 1 week tijd maar liefst 5 fleece dekentjes. Een leuke roze met reliefrandje voor omslagdoekgebruik, twee daarvan (met dolfijnen) naaide ik aan elkaar tot een megadeken voor onze dolphinlover, en twee anderen werden 1 megadeken voor mij (zie foto).

Vindt u hem niet warm en knuffelig? *kruipt onder betreffende deken met tijdschrift*

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished