donderdag 1 september 2005

"Dít is pas een zwembad!" (Zweden dag 2)

Op donderdagochtend vertrokken we richting het Valhallabadet, (zie ook deze post, en deze).
Ik zocht het “bejaardenbaantje” op om wat banen te trekken, Apneist ging zijn adem inhouden met de leden van Göteborg Apneasällskap, de plaatstelijke freediveclub. Na een baan of wat gezwommen te hebben ontdekte ik dat als ik slechts armslag deed ik nóg iedereen inhaalde, dus verkaste ik naar de iets minder bejaarde baan. Zwemles heeft dus toch wat opgeleverd! ;-)
Die middag zijn we wat door de stad gelopen, hebben een kerk bezocht en winkels bekeken, ons vervolgens sufgezocht naar een internetcafé en zijn daarna gaan eten bij een Italiaans restaurant, waar ik erachter kwam dat de combinatie pasta en kerrie een behoorlijk goeie is!
Teruggekomen bij het Honinghuisje begon het weer behoorlijk te verslechteren, regenregenregen, wat wij wel gewend zijn, maar waar de arme Griekse speervissers (gewend aan 40 graden Atheense hitte) die die avond aankwamen het behoorlijk moeilijk mee hadden. Voor het slapengaan hebben we de koffers weer ingepakt aangezien we de volgende ochtend vroeg zouden vertrekken naar een villa op 20 km van Lysekil, waar de Sebastien Murat-clinic zou plaatsvinden.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished